BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 1, 2011

Kesunyiaan..

kesakitan.. keresahan.. yg melanda diri ku.. dalam aku kegembiraan pasti ada kesedihan.. masa macam ni suka dengar lagu emosi.. layan perasaan.. mungkin aku kesunyiaan.. anak buah lah peneman aku..

story tadi pagi
sewaktu mahu p kerja naik bus.. so my dad n my nephew hantar p pekan.. dalam bus tu adalah 4 orang makcik tengok aku n cakap2 tentang aku.. y seorang cakap aku anak c isak.. yang seorang cakap aku sudah nikah tu anak dia.. yang seorang cakap aku masih belajar.. yang seorang cakap tu anak abang dia laaa.. heee.. makcik2 sekarang memang suka teka2..

waktu balik kerja sambil jalan kaki p perhentian bus.. rasa macam bebas yg amat sangat walaupun dalam perjalan tu banyak kereta lalu2.. sewaktu mahu menyebarang jalan tadi fikiran aku melayang seketika.. mata aku di tempat lain.. xnampak ada kereta nak lalu.. nasib baik lah tersedar cepat.. huhuhu.. sekarang aku suka menghayal..

0 comments:

Post a Comment