BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 5, 2011

Cuti 3 Hari Bersama Cik Ain..

masa cuti tahun baru cina ni kamu watpa ya??

nak ikut saya bercuti??
 
jom!!!

sebenarnya cuti ni asyik terperap dalam bilik jaa.. layan diri sendiri..  macam2 saya buat.. layan facebook.. download movie.. dengar lagu sambil nyanyi2.. take picture sendiri.. edit picture.. kalau sudah penat i go to sleep.. 

nak tengokkah hasil karya saya selama 3 hari cuti ni??

tengok lah mata i.. heee

gambar ni saja nak korang bandingkan which one is so pretty??

sebelum di edit
selepas di edit

xtahu mahu buat apa sudah.. nampak topi poli.. dengan senang hati tangkap gambar lagi.. hee
i like this pic.. posing promote topi.. huhuhu

teringin pula mahu make up diri sendiri.. nak tengok kejadiannya apa?? heee.. 

make up ni masih nampak neutral..
so saya tambah lagi make up kat sekeliling mata untuk tengok kelainan..


banyak lagi sebenarnya.. tapi xboleh uplod sebab tak pakai tudung.. heee.. itu saja yg dapat saya kongsikan bercuti bersama cik ain.. 

enjoy juga cuti 3 hari ni kat bilik..

sebab..

tak penat.. makan dan minum di sediakan.. boleh di katakan semua ada.. heee.. tak lah boring sangat.. terhindar daripada kesesakan lalu lintas.. dan yg paling penting tak ada gangguan.. sentiasa aman dan tenang jaaa.. 

kalau sudi datang la ya... heee.. 

enjoy with your own life..

0 comments:

Post a Comment