BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

Ingin Bawa Diri..

tersepit dengan hidup sendiri.. xtahu mahu pilih siapa.. selalu bermain di fikiran.. kenapa aku macam ni?? susah aku mahu teruskan hidup kalau macam ni.. tiada tempat mahu luahkan.. kenapa aku perlu menjaga hati kamu semua?? aku mahu kehidupan yg bebas!! tiada yg menghalang!!

planning lepas study ni mahu kerja gumpul duit dulu pas tu mahu berhijrah ke singapore.. untuk mulakan hidup yang baru di sana tanpa orang mengenali diri ini.. heee... seriusnya aku.. tapi dari dulu lagi ini lah impian ku.. ingin bekerja dan menetap di sana..

membawa diri yg puas terluka.. mungkin itu membuat aku lebih puas hati.. hidup di sini memang best tapi asyik terkenang dengan tempat2 yg penuh dengan memori membuat aku sedih sentiasa.. aku mahu pergi jauh nun di sana... insyaAllah..


0 comments:

Post a Comment