BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 20, 2011

Kepetusan Yang Sukar..

malam ni aku xdapat mahu tidur..dalam masa yg sama malam ni terlalu perit untuk aku lalui..maafkan aku terlalu beri harapan kpd seseorg tu... aku mau saat ni berlalu la dengan cepat.. aku hanya harapkan kau seorang.. InsyaAllah aku akan menuggu mu.. kata-kata mu membuatkan aku bersemangat untuk teruskan perjuangan hidup yg belum tercapai.. terima kasih atas segalanya.. 

mulai sekarang aku ingin fokus dengan kerjaya aku.. aku masih muda untuk fikir pasal cinta2 ni.. pas ni mau ubah sikap ni.. xmau g manja2.. huhu.. harap aku akan sentiasa riang..

bagi yg ingin berhajat tu maaf la ya borang xda.. dan tidak akan di sediakan borang pun untuk di isi.. wakakakakakakakaka.. hpy nya da kembali pulih..

kata orang cinta yg kita cari tu akan datang dan pergi sesuka hati.. cinta yg datang sendirinya akan kekal abadi.. kesimpulannya.. jgn fikir dulu!!! huhuhuhu.. im back.. welcome to papayen..

selepas nie mau jalani hidup seperti biasa dgn dia.. harap aku akn fahami dia.. 


0 comments:

Post a Comment