BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 7, 2011

Kembali..


semangat aku dah kembali.. terima kasih untuk my mom cuci telinga aku.. hee.. aku sedar bah hidup nie bukan untuk d dunia saja.. aku bahgia dgn hidup aku skrng.. aku bangga dgn diri aku yg skrang.. kenapa mahu susah2 kan hati memikirkan benda yg xpenting.. bagus la aku sudah sedar.. aku mau capai impian aku selama nie.. mahu menjadi org yg berjaya.. sekarang yg wat aku risau buku laporan aku.. heee.. da berapa minggu xwat.. erm.. cerita pasal buku laporan teringat pula kat 4 org jejaka tu.. jejaka2 tu sama tempat aku praktikal.. so hanya aku sekuntum bunga d sana.. mmg aku kena buli habis la olh dorg.. eeeeee.. xpa bah.. bos pun buli aku.. erm.. nadia!!!! dith!!!! toooooooolong aku!!!!

0 comments:

Post a Comment