BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

Awal Tahun Yang Sukar..

di awal tahun 2011 aku ingat kehidupan ku bermula dengan baik.. tapi aku terasa terseksa seperti 7 tahun yg lepas.. aku ingin balik awal ke poli.. mahu mengubat hati yg semakin sakit.. aku sangat merindui kawan2 seperjuanganku di poli.. 

aku terlalu kesepian tanpa kawan2 ku.. mungkin bila da balik poli aku dapat gumpul bersama kawan2 ku.. mungkin boleh buat hati ni pulih daripada sakit..

aku terasa tertekan.. aku perlukan seseorang.. tapi orang tu pun sudah berubah.. betul juga apa yg aku fikir selama ni.. hanya mula2 perkenalan saja indah.. bila dah mendapati sesuatu kita di lupakan.. aku rindukan saat2 kita mula2 dulu.. harap orang tu sedar.. atas perubahan yg berlaku kepada dirinya.. 

ingat pesan aku ni persahabatan kita xkan putus kalau kita menjaga dengan baik..

walaupun kehidupan aku selalu begini tapi aku tetap gembira bersama keluarga dan kawan2 aku kat poli.. hanya aku saja yg merasa sakitnya.. betapa sukar aku menahan.. hanya air mata yg dapat memuaskan rasa di hati ini..

ingin ku menjerit sepuas hati.. ingin ku keluarkan semua rasa sakit di hati ni..

0 comments:

Post a Comment