BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

Kisah Aku Yang Ingin Di Kongsikan..

cerita pertama: aku balik dari kerja satu bus dgn kawan sekelas aku dulu.. tapi punya la sombong.. langsung xmenegur.. padahal aku da bg signal dgn dia senyum2 tp langsung xpeduli.. kenapa lah dia mcm tu.. xjg aku minta beras kau tu.. anti orang sombong..

cerita kedua: pasal ex bf ak.. senang2 jak dia sms mau minta kc bli nombor digi easy.. kunun mahu bayar.. huhuhu.. kau ingat aku ni mcm dulu kaa?? sory yaa kau salah org.. mgkin dulu aku bodoh la bab tlmpau sygkn kau.. tp kau sndiri xpernah mahu menghargai.. hee.. kau kc malu diri sendiri ja depan aku.. huhuhu..

cerita ketiga: tadi pagi aku p nek bus.. so terjumpa kawan abg aku.. huhuhu.. cerita2 laa.. aku pun bru tahu dia kawan abg aku.. mmg peramah.. tp adalah sifat bangga diri.. huhuhu.. aku kc iya jaa.. yg best dia puji aku dia cakap "bagus kau ni ndak sombong kalu di bawa bcerita.." tapi kejadian tadi buat dia kuyak depan kami.. huhuhu.. dia mrokok dalam bus.. so pemandu bus tu marah.. hee.. slumber ja kawan abg aku cakap dia xtahan.. huhuhu.. dala kena marah mc juga dia teruskan mrokok..

cerita keempat: aku terima panggilan dari mama.. mama cakap kedai kena pecah masuk smalam.. kcian mama.. aku dgar nada mama bercakap ketar2.. kenapa la org tu sgup mencuri.. org mahu cari makan pun susah.. aku harap org yg mcuri tu menerima balasan dari Allah s.w.t..

0 comments:

Post a Comment