BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Kenangan Semester Dua..


nie roomate aku sewaktu sem 2.. cyg ko.. hee..


kami baru sampai poli dri airport.. awal2 g da kena halau olh kaka2 yg alim tu.. trpaksa tunggu kak senah ambik.. sedih+hpy.. bb dpat bkongsi pglman dgn kmu mcmmna hdup d ngri org..


sempat g ambik gmbar waktu kelas agama.. handphone tu mc dlam ingtan.. hee..


waktu petang jalan2 kawasan poli ja.. menikmati suasana petang..


jalan mcm gangster jak.. huhu..


saat melangkah keluar hendak pergi ke kubah..


semangat mau p kubah.. sanggup xmandi d asrama..


hee.. pling smart la posing kita.. sakit hati kan x kena bawa olh pacik bus tu hnya kerana "4 ringgit" terpaksa la jalan kaki p kubah.. walaupun banyak halangan tapi kami tetap mahu p kubah..


di sini la kenangan yg xdpt dlupakan kita sama2 dalam kesusahan.. di sini la kta d beri pengajaran.. pada valentine day 2010.. c gia dapat coklat besar d kepala.. hee.. 3 buah handphone terkorban.. hee.. miss my handphone so cute..


arwah handphone aku.. huhuhuhu.. d kubah la dia tenggelam tak d jumpai.. nasib wallet aku sempat c gia ambik..


hee.. sal mcm goku laa.. atul n gia cute.. edah smart u posing menggoda gtu loh..


hee.. ni pertandingan kaki.. teka la mana kaki aku??


hee ni la srikandi serapi kunun..


hee.. cadar sapa la tu ek??


nampak sangat kepenatan jalan2..


hee.. sal cute laa.. kami sibuk2 nak balik sabah dia rilex ja ambek gambar.. huhuhu.. masa tu kan c gia xsempat mahu hantar kami.. sedih.. pastu kunci kami terbawa lagi.. nasib baik belum limpas gate poli.. huhuhu.. kalau x.. xdapat kamu masuk bilik kami..


hee.. semangat bah pagi tu.. last paper sem 2..


hee.. akhirnya kami balik sabah.. cuti sem..

kenangan semester dua kami banyak dapat malapetaka.. huhuhu..first peristiwa d kubah membuat aku trauma.. huhuhu.. tapi banyak pengajaran yg kami dapat.. yg aku xakan lupakan..

0 comments:

Post a Comment